چگونه مقالات علمی پژوهشی بنویسیم؟

یک گزارش نگارش مقالات پژوهشی، امتحان اصلی، دقیق یا دقیق دانشجو را در مورد یک موضوع مشخص می کند. دانشجویان دکترا یا دکترا باید مقالات تحقیقاتی خود را در مورد یک موضوع دانشگاهی انتخاب شده توسط اساتید دانشگاه بنویسند. انتشار مقالات پژوهشی بخش مهمی از برنامه درسی دانشجویان برای اعطای مدرک نهایی است. این یک سوال مهم است، چگونه یک مقاله تحقیقاتی دانشگاهی بنویسیم؟

کمک به نوشتن مقالات تحقیقاتی
نکاتی برای نوشتن یک مقاله تحقیقاتی خوب

 

بیشتر کارهای پژوهشی دانشگاهی در قالب کتاب، پایان نامه و مقاله نشریه منتشر می شود. امروزه گزارش تحقیقاتی به صورت نشر الکترونیکی یا ژورنال های الکترونیکی ارائه می شود در بین پژوهشگران محبوبیت پیدا کرده است. یک مقاله تحقیقاتی بر اساس حقایق، افکار و ایده‌های جدیدی است که شما از منابع بسیاری تولید کرده‌اید.

دانشجویان پژوهشگر باید اطلاعات اسناد مهم خود را برای توسعه و سازماندهی ایده های جدید و نتیجه گیری نهایی در مقالات تحقیقاتی خلاصه کنند. بسیار مهم است که به طور دقیق و پیوسته از یک قالب نوشتاری توصیه شده که مختصر و واضح باشد و توسط استاد دانشگاه شما تأیید شده باشد، پیروی کنید.

انواع مختلفی از مقالات تحقیقاتی وجود دارد، اما دو مورد از مهمترین آنها یعنی مقالات تحقیقی تحلیلی و مقالات تحقیقاتی استدلالی هستند . .

در مقاله پژوهشی استدلالی ، نویسنده به روشنی موضوع را معرفی می کند و به مخاطب خود اطلاع می دهد که دقیقاً چه موضعی را می خواهد اتخاذ کند و این موضع را در قالب بیانیه پایان نامه به تفصیل بیان می کند. هدف اصلی مقاله تحقیق استدلالی متقاعدسازی است، به این معنی که موضوع مورد نظر باید بحث برانگیز یا قابل بحث باشد.

مقاله پژوهشی تحلیلی اغلب با موضوع یا سوال مهمی که از سوی دانشجویان پرسیده می شود آغاز می شود. شما باید در قالب بیانیه ارزیابی و اکتشاف ثابت کنید که ایده های شما شایستگی یا تمرین دارند.

از کجا می توان اطلاعات مفیدی را در نوشتن مقاله تحقیق یافت؟ دانش‌آموزان می‌توانند بسیاری از تکنیک‌های تحقیق و سبک نوشتاری را از کتاب‌های درسی آهنگسازی انگلیسی در کتابخانه مدرسه یا دانشگاه شما بیابند. اما ما برای تکالیف یا پروژه های تحقیقاتی آکادمیک شما متخصص نویسندگی داریم. نویسندگان آنلاین وب سایت ما بهترین خدمات نوشتن سفارشی را در مقالات تحقیقاتی، مقالات ترم، پایان نامه، گزارش و مقاله نویسی به دانشجویان سراسر جهان ارائه می دهند.

دانشجویان پژوهشگر باید یک رویکرد سیستماتیک برای توسعه مقالات پژوهشی را دنبال کنند که همیشه در مورد قالب بندی استنادها و ارجاع دادن به سبک های نوشتاری (سبک APA، سبک MLA، آکسفورد، هاروارد، ونکوور، شیکاگو و غیره) در نظر داشته باشند.

ابتدا هدف از نگارش مقاله پژوهشی مشخص است. دانشجویان پژوهشگر باید این مراحل را برای نوشتن یک مقاله تحقیقاتی دانشگاهی خوب به شرح زیر در نظر بگیرند:

  • با موضوع انتخاب شده شروع کنید.
  • یک بیانیه پایان نامه قوی بنویسید.
  • مخاطبان خود را شناسایی کنید.
  • پس از انجام تحقیقات خود به دنبال منابع تحقیق باشید.
  • در صورت نیاز می توانید بیانیه پایان نامه خود را اصلاح کنید.
  • می‌توانید پس از نوشتن یک پیش‌نویس، یک طرح کلی ایجاد کنید.
  • مقاله پژوهشی را بازبینی، ویرایش و تصحیح کنید و پیش نویس نهایی تهیه کنید.
  • یک صفحه استناد شده از آثار تحقیقاتی را فهرست کنید.

هنگامی که دانش آموزان گزارش تحقیق را تهیه می کنند، اشتباهات زیادی مرتکب می شوند. بدون شک، ما بهترین راهنمای نگارش مقالات تحقیقاتی شما هستیم. متخصص نویسندگی در وب سایت ما راه حل های عالی برای نوشتن تکالیف شما را ارائه می دهد و در تمام ساعات شبانه روز به شما کمک می کند. به منظور دریافت تکالیف نوشتاری بدون خطا، می توانید مرتباً با ما تماس بگیرید و نیازهای نوشتن سفارشی خود را دریافت کنید. ما به شما اطمینان می دهیم که جستجوی شما برای نوشتن مقالات پژوهشی دانشگاهی به پایان رسیده است.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *